22 november 2013

Julklappsjakt

Idag ska jag börja köpa Julklappar! Just nu sitter min syster på bussen på väg till mig sedan åker vi tillsammans till stan. Det är nu julstämningen börjar smyga sig på. När man går och funderar, planerar, räknar och försöker tänka sig vad sin älskling skulle tycka om den här juicecentrifugen... (Not: Årets julklapp är en råsaftscentrifug. Jag tror inte att min sambo vill ha en sådan...)

Förra året gick jag i nästan två månader och planerade vad han skulle få. Jag googlade bilder på fina vinglas för att klura ut vad de två han har i skåpet heter och bevakade en klädkedjas nyheter för att se om den där tröjan han älskar kommer igen, osv... Den klapp som var utan tvekan mest lyckad var en ask med små-mejslar från biltema för typ 20 kr, ett impulsköp som han fick i morgonjulklapp.

Det jag vill komma fram till är att vi kan planera hur mycket som helst, men till slut har vi ändå ingen aning hur uppskattade våra klappar kommer bli. Men jag kommer ändå fortsätta planera, om inte annat för min egen skull! :)

julklapp katt
Här är från storkattens första jul med oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

s