5 november 2013

Kärleksmeddelande

Jag och min sambo närmar oss ett viktigt datum i vårt förhållande och visserligen är en bukett blommor helt underbart att få av sin käraste, men jag vill göra något mer personligt. Så förutom en romantisk bukett får han ett kort med ett kärleksmeddelande med texten:
"Jag älskar dig.
ps. det finns fler kärleksmeddelanden i huset..."

kärlekslappar


kärlekslappar
15 st kärleksmeddelanden ligger gömda i huset, där jag vet att han kommer hitta dem. Budskapen är uppriktiga, personliga och genomtänkta.










kärlekslappar meddelande

Gömda bland annat bakom gardinen i fönstret, på en skärbräda och i tandborstmuggen ligger mina små kärleksförklaringar. Förhoppningsvis blir de uppskattade, jag vet att jag hade älskat det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

s